אודות תומכי צדקה

מהו ארגון תומכי צדקה

ארגון תומכי צדקה הוקם לפני יותר מ3 שנים במטרה לתת את הכלים לגיוס כספי צדקה.

בכדי לגייס כספים ישנו צורך בכלים ומשאבים שעד לא מזמן היה נחלתם של הארגונים הגדולים בלבד. רק הם יכלו לתת את כל אפשרויות העברת התרומה, רק הם יכלו להרים את כל מערך הפרסום הנדרש, ואילו האדם הפשוט, הארגון הפשוט כגון כוללים, ישיבות קטנות, ארגוני חסד וגם האדם הפשוט המגייס כספים לצורך עצמו, לא היה לו את הכלים הללו.

בארגון תומכי צדקה עמלים יומם ולילה בכדי לתת את הכלים של הגדולים לכל אחד!!

כיום, בפגישתך עם כל תורם הוא יכול לתרום בכל דרך שיבחר. בשיק, כ.א. (בשיחה טלפונית או באתר האינטרנט), ACH, פייפל, וכמובן פיתחנו אפשרות להו”ק דרך הבנק וגם דרך כרטיס אשראי.

בנוסף פיתחנו אפשרויות גיוס כספים ושמירת קשר עם התורמים בעלויות מזעריות בדיוק כמו הארגונים הגדולים!!!

כל הכספים שמתקבלים כתרומה מוכרים לצרכי מס לתורם (3C  501) והמערכת שלנו שולחת קבלה אוטומטית על כל תרומה שמתקבלת דרך המערכת.

אנחנו מעבירים את הכספים למטרתם כבר בארץ, כך שעל מקבל התרומה אין צורך לדאוג להעברת הכספים לארץ (אנחנו עובדים עם ציינג רובה קרויזר בשכונת מאה שערים בירושלים – וניתן לקבל את התרומה בהעברה לחשבון הבנק או במזומן).

במה אנחנו יכולים לעזור:

קבלת התרומה בשיק: כל תורם מעוניין שהתרומה תלך לארגון מוכר ע”י רשויות המס. על התורם לרשום את השיק לפקודת “תומכי צדקה קורפ”. יש להעביר את כל השיקים למשרדי תומכי צדקה בלייקווד, או לנציגים בברוקלין ובמונסי. כמו”כ ניתן לשלוח את השיקים בדואר.

במקרה והתורם מעוניין לשלוח את תרומתו בדואר יש להעביר אליו את כתובת תומכי צדקה קורפ ולבקש מהתורם לציין עבור איזה מטרה הוא מעוניין לתרום.

תרומה בכ.א.: ניתן כמובן להציע לתורם לתרום באמצעות כ.א., וישנם כמה דרכים לעשות זאת. ע”י מכשיר הניתן להשאלה, ע”י התקנת אפליקציה במכשירי סמארטפון וכמובן אפשרי גם באתר האינטרנט של תומכי צדקה בכתובת tomcheitzedaka.org    או ע”י שליחת קישור לתורם של דף אישי לתרומה שבו יופיע שמכם או שם הארגון. כמו”כ ע”י התקשרות למס החם לתרומות של תומכי צדקה 732-344-4494 , על התורם יהיה להקיש מס קרן, יש לבקש להגדיר מס קרן לפני הביצוע.

אפשרויות נוספות: לאפשרויות נוספות לחץ כאן

איזה עוד כלים יש לנו שיכולים לעזור

שירות תיבת דואר: כפי שכל אחד שעוסק בגיוס כספים יודע, יש צורך בהחזקת תיבת דואר עבור קבלת תרומות בדואר. ניתן להשתמש בתיבת הדואר של תומכי צדקה לצורך זה.

שירות דיוור: אחד הדברים החשובים בגיוס כספים זה שמירת קשר עם התורמים, כאשר אחד הפתרונות הינו שליחת מכתבים לתורמים פוטנצייאלים וכן ברכה לשנה חדשה וכו’.

כמובן שהדבר כרוך בלוגיסטיקה גדולה, אולם אצלינו הדבר פשוט ביותר.

אנחנו עובדים עם חברת ACM  בלייקווד, החברה מדפיסה עבורינו כל מכתב, מעטפה, פלייר וכו’ ודואגת להכנסת הפלייר למעטפה ושינועו לחברת הדואר.

פנינו לחברת הדואר וקיבלנו הנחה מיוחדת השמורה לארגוני צדקה גדולים לשליחה במחיר של 13 סנט במקום מחיר בול רגיל של 55 סנט.

עלות ממוצעת של הדפסת פלייר, מכתב, קיפול, הכנסה ושליחה הינו עד 60 סנט ליחי’!!!

ניתן להשתמש בשירות זה עבור הפצה של בקשות לתרומה או לשמירת קשר עם התורמים.

שירות טלפוניה: בנינו מערכת רובוטית לשליחת הודעות טלפוניות לבקשת תרומה או לשמירת קשר עם התורמים, במידה ומקבל השיחה מעוניין לתרום הוא לוחץ על 1 ועובר למענה אנושי או למערכת רובוטית שמקבלת את התרומה.

עלות שיחה שכזאת הינה 3 סנט לדקה. כך שאם המערכת מתקשרת ל10,000 איש וממוצע כל שיחה היא כדקה וחצי העלות היא 450$.

שירות בניית אתר אישי: באתר האינטרנט של תומכי צדקה ניתן להוסיף דפי אינטרנט עבור בקשות התרומה. למשל, ישיבה שמעוניינת להציג אינפורמציה, ניתן להציג בדף זה סרטון, תמונות, טקסט וכמובן לינק למעבר לתרומה בכ.א. או אינפורמציה על כל אפשרויות התרומה הנוספות.

זה יעיל מאוד גם לפרטיים, ניתן להעלות את הסיפור וכך לחשוף את הבקשה בצורה היעילה ביותר.

ניתן אח”כ לשתף את האתר דרך פרסום או כאשר נמצאים אצל תורם פוטנציאלי ניתן לבקש ממנו להיכנס ולצפות.

זה אחד הכלים היעילים ביותר!!!!

שירות בניית קמפיין גיוס כספים המוני: אנחנו ערוכים בכל הכלים עבור בניית קמפיין, ניתן לבצע קמפיין עבור מקרים פרטיים, ארגוני חסד וכל כולל או ישיבה.

בנינו מחלקה מיוחדת לכך עם אנשי צוות עם נסיון של שנים בגיוסי כספים, וכמובן פתרונות מימון (הלוואות ללא ריבית) עבור כך.

לצורך זה יש לפנות אלינו אך ורק באימייל בכתובת campaign@tomcheitzedaka.org

צוות המחלקה ישתדל לחזור לכל פניה בעז”ה.